Idrettsfag

Er du glad i idrett og trening? Er du også interessert i idrettsteori og andre teoretiske fag som gjer studiekompetanse og moglegheit til å studere på høgere utdanning? Då kan idrettsfag være noko for deg!

Kven passar utdanninga for?

Idrettsfag passar for deg som er interessert i idrett, helse og fysisk aktivitet. Du vil ta del i varierande trening i tillegg til eventuell spesialtrening i din eigen idrett. Du må være glad i å trene og innstilt på å ha med treningsklede på skulen kvar dag.

Idrettsfag gjer grunnlag for trenerjobbar innanfor idretts- og friluftsliv, spesielt innanfor barneidrett. Du bør like å arbeide med barn og ungdom, og å væra ute.

Kva lærer du?

• om fysisk aktivitet og trening
  • treningsleiing
  • om helse, kosthald og kroppens oppbygging
  • teoretiske fag

Du oppnår

• studiekompetanse og kan ta høgere utdanning

Om du tek høgare utdanning, kan du blant anna bli:

• fysioterapeut, idrettspsykolog eller personleg trenar
  • lærar, idrettskonsulent eller rådgjevar innan fysisk aktivitet og helse
  • leiar innan naturbasert friluftsliv og turisme
  • politi, befal eller offiser
  • Du kan også utdanne deg til andre yrker – med generell studiekompetanse kan du søke dei fleste studier ved høgskuler og universitet.

Eksempel på arbeidsstader:

• skuler
  • treningssentre eller idrettsorganisasjonar
  • behandlingsinstitusjonar
  • militær- og politivesen

Les meir om idrettsfag på vilbli.no

Følg oss på Instagram

Slik søker du

Inntak til Vg1 idrettsfag

Ved inntak til Vg1 idrettsfag kan nokre av plassane bli tildelte på grunnlag av dokumenterte ferdigheiter eller inntaksprøve i tillegg til karakterpoeng. Det gjeld berre dei som har idrett som førsteønske.

Les meir om inntak til idrettsfag