Velkommen til skulestart!

Alle elevar har oppstart på skulen mandag 19. august 2024. Her finn du nyttig informasjon du treng i skulestarten.

Innføring av tofaktor-pålogging

Fra skolestart innfører vi tofaktor-autentisering for alle elever – for å beskytte personlige data og skolens systemer.

Sunniva mottok Coubertin-prisen

Sunniva Fjeld mottok den prestisjetunge Pierre de Coubertins elevpris.

Overgang fra skule til læreplass

Sander Bolstadbråten er lærling som bilmekaniker, tunge kjøretøy, hos Valdres Lastebilservice AS.

Si din mening om ny skole- og tilbudsstruktur

Ny framtidig skole- og tilbudsstruktur er på høring til 31. august 2024.

Elevar i finalen i Skandinavisk språkkonkurranse

Elevar frå Vg1 studiespesialisering er kvalifisert til nasjonal finale i Skandinavias største språkkonkurranse.

Volleyballmeisterskap

Elevar deltok på volleyballmeisterkap på Skreia.

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.

Verdensdagen for psykisk helse

Onsdag 4. oktober er vi invitert av Leve Oppland, Unge Leve, Åwesome Events og Adil Khan på foredrag.

Spennande oppdrag for Maria

Maria N. Svensson, 2STA, var programleiar for ein «skuletime» med utanriksminister Anniken Huitfeldt og statsforvaltar i Innlandet, Knut Storberget.