Forslag til ny skole- og tilbudsstruktur er klart

Fylkeskommunedirektør Tron Bamrud legger fram tre alternativer i sitt forslag til ny skole- og tilbudsstruktur for Innlandet.

Elevar i finalen i Skandinavisk språkkonkurranse

Elevar frå Vg1 studiespesialisering er kvalifisert til nasjonal finale i Skandinavias største språkkonkurranse

Sommerskole

Innlandet fylkeskommune arrangerer gratis sommerskole på Lillehammer 24. juni–5. juli 2024. I matematikk er det høstskole.

Ungdataundersøkinga 2024

Undersøkinga går føre seg på skulen i løpet av veke 10 til 12. Her er informasjon til elevar og føresette.

Volleyballmeisterskap

Elevar deltok på volleyballmeisterkap på Skreia

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.

Verdensdagen for psykisk helse

Elevar og lærlingar vart onsdag 4. oktober invitert av Leve Oppland, Unge Leve, Åwesome Events og Adil Khan med på foredrag med tematikk innanfor psykisk helse.

Spennande oppdrag for Maria

Maria N. Svensson, 2STA, var programleiar for ein «skuletime» med utanriksminister Anniken Huitfeldt og statsforvaltar i Innlandet Knut Storberget.

Elev- og foreldremøte

Velkommen til elev- og foreldremøte for Vg1, Vg2 og Vg3 mandag 18. september 18:00-20:00.

Viktig informasjon om skoleskyss

Har du spørsmål om skoleskyss i grunnskolen eller videregående skole?